Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

ΗΠΑ: Διαφημίσεις για βότκα δέχονται επίθεση λόγω «αντισημιτισμού»



Διαφημιστικές πινακίδες στη Νέα Υόρκη για μια φτηνή βότκα δέχθηκαν επίθεση από την Anti-Defamation League ως «αντισημιτικές».

Σχ. ΚΟ: Η Anti-Defamation League ή ADL με πρόεδρο τον Abe Foxman, είναι η εβραϊκή οργάνωση που έχει σαν σκοπό της την "καταπολέμηση του αντισημιτισμού" . Στην πραγματικότητα είναι μια πολύ καλή χρηματοδοτούμενη αριστερή πολιτική ομάδα που διοικείται από ανθρώπους που είναι Εβραίοι και χρησιμοποιεί τον Εβραϊσμό της ως όπλο κατά της κριτικής, ανακαλύπτοντας παντού «αντισημιτισμό».

Η διαφήμιση της βότκας Wódka δείχνει δύο σκυλιά, ένα με ένα καπέλο του Άι Βασίλη και η άλλη με ένα εβραϊκό σκουφάκι, το yarmulke, και έχει το μήνυμα, "Ποιότητα Χριστουγέννων, Τιμή Hanukkah".

Ο περιφερειακός διευθυντής της ADL Ron Meier δήλωσε ότι η διαφήμιση «ενισχύει τα αντισημιτικά στερεότυπα».

«Σε ένα αργό και προσβλητικό τρόπο προσπαθεί να τονίσει ότι η βότκα τους είναι υψηλής ποιότητας και χαμηλού κόστους, οι διαφημιστικές πινακίδες υπονοούν ότι μια εβραϊκή γιορτή είναι φθηνή και μικρότερης αξίας σε σύγκριση με την υψηλότερης αξίας μιας χριστιανική γιορτή," είπε ο Meier.

Μία από τις διαφημιστικές πινακίδες κατά μήκος της West Side Highway κατέβηκε την Τρίτη, καθώς η εταιρεία που βγάζει την βότκα Panache Beverages στην συνοικία Flatiron βομβαρδίστηκε με παράπονα.

Η εταιρεία δεσμεύθηκε να αφαιρέσει όλες τις διαφημίσεις αμέσως.

«Ιδιαίτερα με τη μακρά ιστορία των αντισημιτικών στερεοτύπων για τους Εβραίους και τα χρήματα, με την πανάρχαια ιδέα ότι οι Εβραίοι είναι φθηνοί, να χρησιμοποιούν την εβραϊκή γιορτή στην αντιμετώπιση των θεμάτων του χρήματος είναι σαφώς σκληρό και ακατάλληλο", δήλωσε ο Meier.

Η βότκα Wódka - η οποία πουλάει 9 δολάρια το μπουκάλι των 750 ml, - έχει μια φήμη για ασεβείς διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που έλεγαν “Escort Quality, Hooker Pricing” and “Hamptons Quality, Newark Pricing.”

"Είμαστε έκπληκτοι. Είμαστε έκπληκτοι που οι άνθρωποι προσβάλονται τόσο πολύ με αυτό που έχουμε κάνει ", δήλωσε ο Dale James, συνιδιοκτήτης της εταιρίας βότκας, προσθέτοντας ότι οι διαφημίσεις δεν είχαν σκοπό να είναι προσβλητικές.

«Πρόκειται για μία premium βότκα, σε προσιτή τιμή. Αυτό είναι το μόνο που λέμε», είπε ο Dale στο CBS News Channel 2. «Είναι όλα για την αξία και την ποιότητα."

Είπε ότι έχει λάβει ακόμη και απειλές για τη ζωή του για τις διαφημίσεις και τον έχουν συγκρίνει με Ναζί.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

3 σχόλια:

Εύρυτος είπε...

Το ίδιο έχει γίνει και εδώ με διαφήμιση των Τζάμπο, που είχε απλά μια εικόνα από θέατρο σκιών!!! Θέλουν να αλλάξουμε και την λαϊκή μας παράδοση...

http://ethel-sinadelfos.blogspot.com/

Εύρυτος είπε...

Δείτε σχετικά και εδώ:
http://ethel-sinadelfos.blogspot.com/2011/05/blog-post_5610.html

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχουν κι άδικο ! Αν οι τοποθετήσεις των εννοιών ήταν αντίστροφες τότε θα διαμαρτυρόμαστε εμείς .
Έξυπνη διαφήμιση , αναμενόμενη και σεβαστή αντίδραση .
Ας μην κάνουμε κι εμείς αυτά που δε θα θέλαμε να μας κάνουν οι άλλοι .