Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Η αναίμακτη κατάληψη της Ευρώπης από τους Μουσουλμάνους


Του Soeren Kern (Hudson New York)

Οι ισλαμιστές εξτρεμιστές αναπτύσσουν με ταχείς ρυθμούς τη δημιουργία «απαγορευμένων», για μη Μουσουλμάνους, περιοχών στις ευρωπαϊκές πόλεις.

Πολλές από αυτές τις «no-go» ζώνες λειτουργούν ως κράτος εν κράτει, υπαγόμενες στον ισλαμικό νόμο της Σαρίας. Οι επίσημες κρατικές αρχές έχουν χάσει τον έλεγχο τους, και σε πολλές περιπτώσεις αδυνατούν ακόμη και να παράσχουν τα βασικά δημόσια αγαθά, όπως είναι η αστυνόμευση, η πυρόσβεση, και η διακομιδή ασθενών.

Οι απαγορευμένες αυτές περιοχές αποτελούν προϊόν δεκαετιών φιλελεύθερης πολυπολιτισμικής πολιτικής, η οποία έχει ενθαρρύνει τους Μουσουλμάνους στο να δημιουργήσουν δικές τους παράλληλες κοινωνίες, και να παραμείνουν απομονωμένοι, παρά να ενσωματωθούν στις κοινωνίες των χωρών που τους φιλοξενούν.

Για παράδειγμα, στη Βρετανία υπάρχει μια ομάδα με την ονομασία Μουσουλμάνοι Εναντίον των Σταυροφοριών, που ξεκίνησε εκστρατεία με σκοπό τη μετατροπή δώδεκα βρετανικών πόλεων σε ανεξάρτητα μουσουλμανικά κράτη. Η ομάδα μάλιστα αποκαλεί το Λονδίνο ως Λονδονιστάν! Τα «εμιράτα» αυτά, θα λειτουργούν, λένε, ως ανεξάρτητοι μουσουλμανικοί θύλακες, υπό τον νόμο της Σαρίας, και εκτός της αρμοδιότητας των βρετανικών αρχών.

Στα σχέδια της ομάδας είναι να «ισλαμοποιηθούν» πλήρως οι εξής βρετανικές πόλεις και περιοχές: Birmingham, Bradford, Derby, Dewsbury, Leeds, Leicester, Liverpool, Luton, Manchester, Sheffield, και Waltham Forest στο Β.Α. Λονδίνο, και τα Towerr Hamlets στο ανατολικό Λονδίνο.

Στη συνοικία Tower Hamlets (γνωστή ως Ισλαμική Δημοκρατία Tower Hamlets), οι εξτρεμιστές Μουσουλμάνοι κληρικοί (γνωστοί ως Ταλιμπάν), εκδίδουν πολύ συχνά απειλές θανάτωσης εναντίον γυναικών που αρνούνται να φορέσουν το ισλαμικό πέπλο. Οι δρόμοι της συνοικίας είναι γεμάτοι από αφίσες που προειδοποιούν ότι αυτή ελέγχεται από τον ισλαμικό νόμο. Οι όποιες διαφημίσεις ή πινακίδες θεωρούνται ότι προσβάλλουν το μουσουλμανικό αίσθημα, πέφτουν θύματα βανδαλισμού, ή απλά σβήνονται με μπογιά.

Στη περιοχή Bury Park του Luton, οι Μουσουλμάνοι κατηγορούνται για «εθνοκάθαρση» εξαιτίας της συνεχούς παρενόχλησης των μη Μουσουλμάνων, πολλοί εκ των οποίων αναγκάζονται να εγκαταλείψουν τη περιοχή.

Στο West Midlands, δυο Χριστιανοί ιερείς έχουν κατηγορηθεί για «εγκλήματα μίσους» επειδή μοίρασαν ευαγγελικά φυλλάδια σε μια μουσουλμανική γειτονιά του Birmingham.

Στο Leytonstone του ανατολικού Λονδίνου, ο Μουσουλμάνος εξτρεμιστής Abu Izzadeen παρενόχλησε πρόσφατα τον πρώην υπουργό Εσωτερικών John Reid, ρωτώντας τον πως «τόλμησε να εισέλθει σε μουσουλμανική περιοχή».

Στη Γαλλία, ολόκληρες περιοχές πόλεων θεωρούνται ήδη ως μη προσβάσιμες από την αστυνομία. Σύμφωνα μες τελευταίες εκτιμήσεις, υπάρχουν 75 τέτοιες ευαίσθητες αστικές ζώνες»( Zones Urbaines Sensibles, ZUS), όπως τις αποκαλούν. Σε αυτές τις ζώνες ζουν περίπου 5 εκατομμύρια Μουσουλμάνοι, χωρίς στην ουσία να υπάγονται σε κανέναν γαλλικό κρατικό έλεγχο.

Παράλληλα, οι Μουσουλμάνοι πήραν τον έλεγχο και άλλων περιοχών της χώρας. Στο Παρίσι, αλλά και σε πόλεις όπως η Λυών, η Μασσαλία, και η Τουλούζη, χιλιάδες Μουσουλμάνοι αποκλείουν δρόμους και πεζοδρόμια, παγώνοντας στην ουσία τη φυσιολογική εμπορική και οικονομική ζωή, και αναγκάζοντας τους μη Μουσουλμάνους να παραμένουν κυριολεκτικά φυλακισμένοι μέσα στους ιδιωτικούς χώρους τους. Μάλιστα, κάποια τεμένη έχουν αρχίσει να μεταδίδουν μέσω μεγαφώνων συνθήματα τύπου «Αλαχού Ακμπάρ»!

Όλα αυτά θεωρούνται ως κατάληψη και κατοχή «χωρίς τανκς», και έχουν προκαλέσει την οργή και την αγανάκτηση των γηγενών πληθυσμών. Παρά τα πολλά όμως παράπονα από πλευράς πολιτών, οι αρχές αρνούνται να επέμβουν φοβούμενες γενικευμένες αντιδράσεις, και τυχόν ταραχές.

Στις Βρυξέλλες, που είναι κατά 20% μουσουλμανικές, υπάρχουν αρκετές γειτονιές που θεωρούνται «no-go zones» για τους αστυνομικούς, οι οποίοι συχνά δέχονται λιθοβολισμούς από τους νεαρούς Μουσουλμάνους. Στη περιοχή Kuregem της πόλης, που θυμίζει ζώνη πολέμου, οι περιπολίες της αστυνομίας γίνονται πάντα με δυο περιπολικά οχήματα. Στη περιοχή Molenbeek, έχει απαγορευτεί στους αστυνομικούς να πίνουν καφέ ή να τρώνε δημοσίως, στη διάρκεια του Ραμαζάν.

Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στη Γερμανία, με τον αρχηγό της αστυνομίας Bernhard Witthaut να δηλώνει σε πρόσφατη συνέντευξη του, ότι και στη χώρα του έχουν πλέον επιβληθεί απαγορευμένες ζώνες. Ερωτηθείς αν υπάρχουν περιοχές που η αστυνομία δεν μπορεί πια να προστατέψει, ο Witthaut απάντησε: «Οι πολιτικοί προϊστάμενοι θα το αρνηθούν, όμως όλοι γνωρίζουμε που μπορούμε να πάμε με αυτοκίνητο, και που θα χρειαστεί να πάμε, αν πάμε, με τεθωρακισμένα. Ο λόγος είναι ότι οι αστυνομικοί φοβόμαστε για την ασφάλειά μας. Υπάρχουν πράγματι τέτοιες περιοχές. Και το χειρότερο είναι ότι σε αυτές τις περιοχές δεν διώκεται το έγκλημα. Λειτουργούν αυτόνομα. Μόνο σε πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις λαμβάνουν γνώση οι αρχές. Η εξουσία του κράτους απουσιάζει εντελώς».

Στην Ιταλία, οι Μουσουλμάνοι έχουν καταλάβει τη Piazza Venezia της Ρώμης, και κάνουν δημόσιες προσευχές. Στη Bologna, οι Μουσουλμάνοι εκτοξεύουν συνεχείς απειλές ότι θα ανατινάξουν τον καθεδρικό Ναό του Α. Πετρόνιου, επειδή περιέχει μια φρεσκογραφία 600 ετών, που εμπνευσμένη από τη Κόλαση Του Δάντη, απεικονίζει τον Μωάμεθ να βασανίζεται στη κόλαση.

Στην Ολλανδία, ένα δικαστήριο διέταξε το δημόσιο να δημοσιεύσει μια πολιτικά μη ορθή λίστα 40 περιοχών no-go zones στη χώρα. Οι μεγαλύτερες προβληματικές μουσουλμανικές περιοχές βρίσκονται στο Άμστερνταμ, στο Ρότερνταμ, και στην Ουτρέχτη. Η περιοχή Kolenkit του Άμστερνταμ θεωρείται η πλέον επικίνδυνη και προβληματική σε ολόκληρη τη χώρα.

Στη Σουηδία, που έχει ίσως τους πλέον φιλελεύθερους μεταναστευτικούς νόμους της Ευρώπης, μεγάλα κομμάτια της νότιας πόλης του Μάλμο, που είναι κατά 25% μουσουλμανική, θεωρούνται απαγορευμένες περιοχές για τους μη Μουσουλμάνους. Οι διασώστες της πυροσβεστικής, όπως και τα ασθενοφόρα, αρνούνται να εισέλθουν σε αυτά τα «ανεξάρτητα εδάφη» χωρίς αστυνομική προστασία. Στη συνοικία Rosengaard, η ανεργία μεταξύ των ανδρών είναι στο 80%. Σε μια περίπτωση που οι πυροσβέστες αποπειράθηκαν να σβήσουν φωτιά που ξέσπασε σε τζαμί, δέχτηκαν σφοδρή επίθεση με πέτρες.

Στη πόλη του Gothenburg, οι νεαροί Μουσουλμάνοι καθημερινά πετάνε βόμβες μολότοφ στα περιπολικά της αστυνομίας. Ήδη έχουν καεί 15 περιπολικά, ενώ οι αστυνομικοί υφίστανται συνεχή παρενόχληση από ακτίνες λέιζερ, με αποτέλεσμα κάποιοι απ αυτούς να χάσουν προσωρινά την όρασή τους.

Σύμφωνα με τον ιμάμη Adly Abu Hajar, «η Σουηδία αποτελεί το καλύτερο ισλαμικό κράτος»!

Πηγή

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αυτό το άρθρο έχει μπει στο hellenicrevenge.blogspot.com με τα link και τις φωτογραφιές που πρέπει :) (βλέπε μωάμεθ)

http://hellenicrevenge.blogspot.com/2011/09/blog-post_4014.html

Δεν πιστεύω να φοβάσαι να τις αναρτήσεις;

konion είπε...

Οἱ εὐρωπαῖοι τὸν 14ο - 15ο αἰῶνα δὲν πέταξαν τοὺς ἄραβες ἀπὸ τὴν Ἰσπανία στὴν θάλασσα;

Ὅταν κάποιοι καταλάβουν ὅτι τὸ ἰδεολόγημα τὴς πολυπολιτισμικότητας δὲν ἔχει πιθανότητες ἐπιτυχίας, τότε τὰ λέμε. Δὲν μπορεὶ στὴν δημόσια σφαῖρα νὰ εἶμαι ἄθρησκος καὶ νὰ ὑπακούω στοὺς νόμους τοῦ κράτους καὶ στὴν ἰδιωτική μου σφαῖρα φανατικὸς πιστός, δὲν γίνεται. Σκεφθεῖτε το λίγο.

Αὐτοὶ οἱ ἀνθρωποι (μουσουλμᾶνοι) νομίζουν ἔρχονται στὴν γῆ τῆς ἐπαγγελίας καὶ μετὰ δὲν ἔχουν ποῦ τὴν κεφαλὴ κλεῖναι. Ὁπότε συσπειρώνονται γύρω ἀπὸ τὴν θρησκεία τους, ἡ ὁποῖα βοηθάει σ' αὐτό.

Ανώνυμος είπε...

In more than three dozen books, he has detailed the history and cultures of the great Islamic empire founded by fierce and determined conquerors who, starting in the 7th century, pushed west to Spain and east to the Philippines, defeating, among others, Christians and occupying their lands including, in 1453, the Byzantine capital of Constantinople (now called Istanbul).

These forces marched north into the European heartland as well, but their ambitions were frustrated in two historic battles. The first was the Battle of Tours in 732 when Charles Martel, leading the Franks, stopped the powerful forces of the Umayyad Caliphate from overrunning what is now France as well as other Western European territories.

The second was the Battle of Vienna in 1683 when Jan Sobieski, king of the Polish-Lithuanian Commonwealth, seeing the Turks close to breaching the walls of the city, led his outnumbered troops in a daring counterattack. The date was September 12. Pope Innocent XI hailed Sobieski as the “savior of Vienna and Western European civilization.” The Ottoman commander, Kara Mustafa Pasha, was strangled with a silk cord by order of the commander of the Janissaries, the home guard of the Sultan. What role did the Kurds play in the Genocide?

Established by and named after Sultan Abdul Hamid II in 1890, Hamidiye Kurdish Cavalry were intended to be modeled after the Russian Cossacks and were supposedly tasked to patrol the Russo-Ottoman frontier. The Hamidiye corps was well-armed, irregular Kurdish cavalry formations that operated in the eastern regions of the Ottoman Empire. However, the Hamidiye were more often used by the Ottoman authorities to harass and assault Assyrians,Greeks and Armenians living in Western Armenia. Multiple sources say a large number of Assyrians and Armenians were killed by this Kurdish cavalry, and women and girls were taken to their harems during 1895-1896 massacres and World War I .T