Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

Ήταν ο Αινστάιν ένας αθεϊστής;




"Βλέποντας τέτοια αρμονία στο σύμπαν που εγώ, με το περιορισμένο ανθρώπινο μυαλό μου, είμαι σε θέση να αναγνωρίσω, υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που λένε ότι δεν υπάρχει Θεός. Αλλά αυτό που πραγματικά με κάνει να θυμώνω είναι που αναφέρουν και εμένα ότι υποστηρίζω τέτοιες απόψεις". Albert Einstein


Πηγή


Δεν υπάρχουν σχόλια: