Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Τετάρτη 9 Απριλίου 2008

"Σας παρακαλούμε μην μας ενοχλείτε. Είμαστε ευαίσθητοι"!

«Το γουέστερν του Βίλντερς δεν είναι επιθυμητό».

Με αυτό το σύνθημα να κυριαρχεί και πλακάτ στα οποία αναγραφόταν το αίτημα να σταματήσει «το κυνήγι μαγισσών κατά των μουσουλμάνων», εκατοντάδες Ολλανδοί κατέκλυσαν το Σάββατο τους δρόμους του Αμστερνταμ, σε μια μεγάλη διαδήλωση κατά της ολλανδικής ταινίας «Fitna» (αραβική λέξη η οποία αναφέρεται συνήθως σε θρησκευτική έριδα ή διαμάχη), που ασκεί έντονη κριτική στο Ισλάμ.

Οι τουλάχιστον 1.000 διαδηλωτές ζητούσαν τη μη προβολή της ταινίας μέσω του Ιντερνετ.

«Δεν μπορούμε να παραμείνουμε σιωπηλοί.
Υπάρχει ένα κλίμα μίσους και φόβου στις Κάτω Χώρες», δήλωσε εκπρόσωπος της οργάνωσης «Η Ολλανδία δείχνει τα χρώματά της» η οποία οργάνωσε τη διαδήλωση.

Η ταινία «Fitna», του Ολλανδού "ακροδεξιού" # πολιτικού Γκερτ Βίλντερς (Geert Wilders) (φωτο), διάρκειας μόλις δεκαπέντε λεπτών, αποτελεί απόδειξη, κατά τα λεγόμενα του δημιουργού της, του τρόπου κατά το ν οποίο το Κοράνι «αποτελεί έμπνευση για αδιαλλαξία, φόνο και τρομοκρατία».
[ # ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο Βίλντερς ανήκει στο φιλελεύθερο κεντροδεξιό ολλανδικό κόμμα με την ονομασία "Λαϊκό Κόμμα για την Ελευθερίας και την Δημοκρατία" (People's Party for Freedom and Democracy - VVD).
Ο ίδιος έχει δηλώσει ότι είναι φίλος του Ισραήλ, το οποίο έχει επισκεφθεί πάνω από 40 φορές μέσα σε 25 χρόνια! Ισχυρίζεται ότι έχει επισκεφθεί προσωπικά τον Ariel Saron και τον Ehud Olmert καθώς και ότι έχει "στενές σχέσεις" με την Μοσσάντ.
Παρόλα αυτά στην Ελλάδα τον χαρακτήρισαν "ακροδεξιό"... ]

Σε δήλωσή του είπε: "Κάντε μια βόλτα στους δρόμους και θα καταλάβουμε που οδηγεί αυτή κατάσταση. Δεν νιώθεις πια ότι ζεις στην χώρα σου.
Γίνετ
αι μία μάχη και θα πρέπει να υπερασπιστούμε τους εαυτούς μας.
Πριν μάθετε ότι υπάρχουν
περισσότερα τζαμιά από εκκλησίες"!
(Στην φωτογραφία τζαμί στην Ολλανδία)
Στο μεταξύ, η προβολή του μικρού μήκους φιλμ που είχε προγραμματιστεί να γίνει μέσω του Διαδικτύου μέχρι το τέλος του Μάρτη, ανεστάλη εξαιτίας των οργισμένων αντιδράσεων, καθώς το αρμόδιο αμερικανικό δίκτυο (Network solutions) άρχισε να ερευνά κατηγορίες περί παραβίασης της αντικειμενικότητας των στοιχείων (....?).
Από την άλλη μεριά, η ολλανδική κυβέρνηση φρόντισε να πάρει τις αποστάσεις της από τις απόψεις του βουλευτή, ενώ ο γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ έχει εκφράσει φόβους ότι η προβολή της ταινίας θα έχει σοβαρές επιπτώσεις στο Αφγανιστάν.
"Δεν έχουμε συγκεκριμένες ενδείξεις για επικείμενες επιθέσεις, αλλά η αυξημένη απειλή της διεθνούς τρομοκρατίας μας αναγκάζει να βρισκόμαστε σε επιφυλακή», αναφέρεται σε ανακοίνωση του ολλανδικού Υπουργείου Δικαιοσύνης.

Η Ολλανδία δεν έχει ακόμη ξεπεράσει το τραύμα από τη δολοφονία του 47χρονου σκηνοθέτη Τέο Βαν Γκογκ, Theo van Gogh (φωτο), από τον 24χρονο Μαροκινής καταγωγής, Mohammed Bouyeri, ο οποίος άφησε καρφωμένο, μαζί με σημείωμα, στο σώμα του Γκογκ, το μαχαίρι με τον οποίο τον σκότωσε..
Αφορμή για την δολοφονία του Βαν Γκογκ, ήταν η ταινία του «Υποταγή» (Sudmission), στην οποία έδειχνε τους εξευτελισμούς που υφίστανται οι γυναίκες στον ισλαμικό κόσμο.
Γι' αυτήν ακριβώς την πολιτική και κοινωνική μεταμόρφωση της Ολλανδίας μιλά ο Ολλανδός διανοούμενος Ιαν Μπουρούμα στο βιβλίο του «Δολοφονία στο Αμστερνταμ», όπου τονίζει ότι η δολοφονία του Βαν Γκογκ αποτελεί σημείο καμπής για τη χώρα του.

«Δεν πρέπει όμως να χρωματίζουμε με τόσο δραματικό τρόπο την πρωτοβουλία του Βίλντερς», λέει σε συνέντευξή του στη Ρεπούμπλικα.
«Το καλύτερο θα ήταν να την αγνοήσουμε».
Ο Ολλανδός συγγραφέας θεωρεί λάθος οποιαδήποτε προσπάθεια της κυβέρνησης να παρεμποδιστεί η προβολή της ταινίας.
«Αν αρχίσουν οι εξαιρέσεις στην ελευθερία της έκφρασης, θα γίνουμε όμηροι της κάθε βίαιης ομάδας, είτε είναι θρησκευτική είτε όχι.
Μόνο ένας δικαστής θα μπορούσε να απαγορεύσει την προβολή, με το επιχείρημα της υπόθαλψης του μίσους και της βίας.
Με τις υπερβολικές της αντιδράσεις, η κυβέρνηση διόγκωσε το πρόβλημα και έκανε διαφήμιση στην ταινία και τον δημιουργό της.

Το αποτέλεσμα είναι όλος ο κόσμος να γνωρίζει σήμερα τον Βίλντερς και το μικρό του κόμμα.
Ο άνθρωπος αυτός είναι ένας δημαγωγός, που τα βάζει με τις πολιτικές και πολιτιστικές ελίτ, (sic) με τους διανοούμενους, με τους γραφειοκράτες των Βρυξελλών και με την Βασίλισσα».
Σύμφωνα με τον Μπουρούμα, η ταινία αυτή παρουσιάζει με τρόπο προκλητικό τον μουσουλμανικό κόσμο ως μισαλλόδοξο και βίαιο και ότι συνιστά απειλή για τον δυτικό πολιτισμό.
(Στην φωτογραφία απόσπασμα από το Κοράνι με απειλές για γδάρσιμο ψήσιμο κλπ για τους άπιστους...")

«Υπάρχει βέβαια κάποια αλήθεια σε αυτό, στον ισλαμικό πολιτισμό
υπάρχει μια εξτρεμιστική πλευρά. Ο Βίλντερς επιδιώκει συνειδητά να προκαλέσει αυτή την πλευρά, δεν τον ενδιαφέρει παρά μονάχα αυτό. Από την άλλη πλευρά, δεν μπορούμε να επιτρέψουμε σε άλλες χώρες, όπως το Πακιστάν ή το Ιράν, να αποφασίζουν τι θα βλέπουμε και τι θα διαβάζουμε στη Δύση. Η απαγόρευση μιας ταινίας ή ενός βιβλίου δεν λύνει το πρόβλημα».
Υπέρ της προβολής της ταινίας τάχθηκε και ο Δανός σκιτσογράφος Κουρτ Βέστεργκαρντ, που τα σκίτσα του για τον Μωάμεθ είχαν προκαλέσει βίαιες αντιδράσεις το 2006.
«Κανείς πολιτικός δεν μπορεί να απαγορεύσει αυτή την ταινία», είπε στην εφημερίδα Volkskrant ο Βέστεργκαρντ, που κρύβεται σε διάφορα μέρη και παραδέχεται ότι θα χρειαστεί αστυνομική προστασία για το υπόλοιπο της ζωής του.

Ο βουλευτής έχει εκφράσει την απογοήτευσή του που κανένα ολλανδικό κανάλι δεν δέχθηκε να την προβάλει και έχει αφήσει να εννοηθεί ότι θα την προβάλει ο ίδιος στην αίθουσα Τύπου του ολλανδικού κοινοβουλίου, στις 28 Μαρτίου.
Ο Ιταλός υπουργός Εξωτερικών Μάσιμο Ντ'Αλέμα πήρε τις αποστάσεις του. «Δεν είναι ποτέ ευχάριστο να προσβάλλονται τα θρησκευτικά συναισθήματα των άλλων.
Και είναι ακόμα λιγότερο ευχάριστο σε μια λεπτή στιγμή όπως η σημερινή».
Το πρόβλημα απασχολεί και το ΝΑΤΟ, αφού οι 43.000 στρατιώτες του στο Αφγανιστάν θα μπορούσαν να αποτελέσουν στόχο των ισλαμιστών.

(Στην φωτογραφία ΕΠΑΝΩ Ιμάμης κηρύττει ότι "το Ισλάμ είναι μία Θρησκεία που θέλει να κυβερνήσει τον κόσμο"!)
Στο μεταξύ ήδη έχει εκδοθεί φετφάς (ισλαμικό διάταγμα-fatwa) με το οποίο καλούνται όλοι οι Μουσουλμάνοι όπου τον βρουν να τον σκοτώσουν.
Έτσι λοιπόν;

Την κόψανε την ταινία με συνοπτικές διαδικασίες ...
Χωρίς καν να την δουν!!!
Μόνο στο άκουσμα του περιεχομένου!
Στο θεωρούμενο πιο φιλελεύθερο και άκρως "πολυπολιτισμικό" κράτος τη Ευρώπης!!!
Ευαισθησία για την προσβολή των θρησκευτικών αισθημάτων ή φόβος για τα στρατεύματα του ΝΑΤΟ και ανεξέλεγκτες θρησκευτικές συγκρούσεις;
Σίγουρα το δεύτερο.
Γιατί δεν είδαμε τέτοιον πανικό, τέτοια κινητοποίηση, τέτοια "ευαισθησία", στην πολιτισμένη και "χριστιανική" Δύση (Ευρώπη και ΗΠΑ), όταν επί σειρά ετών, στο όνομα της "τέχνης" (έρμη λέξη...), ποδοπατιούνται τα σεβάσματα του χριστιανών,με τον πιο αισχρό, τον πιο σαδιστικό, τον πιο αηδιαστικό τρόπο, από κομπλεξικά ανθρωπάκια, που ονομάζονται "καλλιτέχνες"...

Που ήταν οι διαμαρτυρίες των ευαίσθητων, όταν, το 2003, στην "έκθεση" OUTLOOK, ο Βέλγος "καλλιτέχνης" Τιερί ντε Κορντιέ, έβγαζε όλη την διαστροφή του και τα αρρωστημένα απωθημένα του (το είπε ο ίδιος), όχι κατά της Εκκλησίας ή της θρησκείας ή του Πάπα ή του κλήρου, (που υποτίθεται του έφταιγε), αλλά κατά του Σταυρού.
Που ήταν όλοι αυτοί οι αγανακτισμένοι πολίτες, οι υπερασπιστές των "πολλών χρωμάτων", όταν το 1989, ο Αμερικανοκουβανέζος Αντρές Σεράνο, παρουσίαζε το "έργο" του «Piss Christ», με την φωτογραφία ενός Εσταυρωμένου βυθισμένη σε ένα δοχείο με ούρα που ήταν του ίδιου του "καλλιτέχνη".

Όχι μόνο ήταν ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ, αλλά ύψωσαν την απαίσια φωνή τους, όταν ακούστηκαν οι πρώτες διαμαρτυρίες από τους χριστιανούς.
Προσέξτε, διαμαρτυρίες, όχι "φετφάδες και εν ψυχρώ δολοφονίες.
"Μεσαίωνας"! "Λογοκρισία"! "Φανατισμός"! "Φασισμός"!... και άλλα από αυτούς τους ένθερμους υπερασπιστές του "δικαιώματος της έκφρασης", για όσους γελοιοποιούν τον σταυρό ή χριστιανικά σεβάσματα, οι οποίοι "θαυματουργικά" μετασχηματίζονται "εν ριπή οφθαλμού", σε ένθερμους υποστηρικτές του "σεβασμού του θρησκευτικού αισθήματος", όταν πρόκειται, βέβαια, για το Ισλάμ ή άλλη θρησκεία....

(Θυμηθείτε τις αγωγές και τις απειλές ορισμένων Ιουδαίων κατά του Μελ Γκίμπσον, για την ταινία του "Τα Πάθη του Χριστού" (The Passion of the Christ), η οποία, κατά την γνώμη τους, περιείχε "αντισημιτικά μηνύματα" , όπως την φράση που είναι γραμμένη στο Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο (27:25) "Και απαντώντας ολόκληρος ο (Ιουδαϊκός) λαός, είπε: Το αίμα του ας είναι επάνω μας, και επάνω στα παιδιά μας", η οποία μετά από πιέσεις αφαιρέθηκε από την ταινία!)

Μπορείτε να σκεφθείτε τις αντιδράσεις, εάν μέσα στα ούρα του "καλλιτέχνη" βρισκόταν, η σημαία ενός κράτους (η αστερόεσσα;;;;) , ή το σύμβολο μίας ιδεολογίας (το σφυροδρέπανο;;;), ή ενός κόμματος (ο ήλιος του ΠΑΣΟΚ;;;!!), ή μίας θρησκείας (το αστέρι του Δαβίδ;;;).
Για να μην πούμε το Κοράνι... Ούτε να το συζητάμε...
Αλλά ο σταυρός βλέπετε προσφέρεται εύκολο θύμα στις ορδές των αφιονισμένων καλλιτεχνών...
Βλέπετε άργησαν 2.000 χρόνια και δεν πρόλαβαν τον Χριστό στον σταυρό. Για να εκφρασθούν ελεύθερα....
Έχουν ακόμα λίγο χρόνο...
Ας είναι...
ΟΧΙ. Δεν τους μισώ. Τους Λυπάμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: